Käytännön valmistautumista

Olen koonut listaa tavaroista, jotka pitää hankkia ennen matkaa. Muutenkin olen alkanut miettiä mitä kaikkea pitäisi pakata mukaan. Ostin viime Hulluilta Päiviltä giganttisen matkalaukun ja eilen kävin ostamassa repun. Minulla ei ole ollut reppua yläasteen jälkeen, vaan olen aina käyttänyt laukkua. Reppuhan on täysin epäkäytännöllinen, jos vaikka haluaisi ylettyä johonkin tavaraan on se riisuttava selästä. Lisäksi laukut ovat paljon tyylikkäämpiä. Toisaalta repulla saa kannettua enemmän ja ilman, että tulee hartiat kipeiksi. Löysin suhtnätin ruudullisen repun, jossa on myös kannettavalle tasku.



Lisäksi sain tänään paketin Wacomilta! Minulla on A4-kokoinen Intuos3 piirtopöytä ja mietin vuoden alussa, että minun pitäisi varmaan ostaa matkaa varten uusi pienempi piirtopöytä. Sitten helmikuussa osallistuin ystävänpäiväaiheiseen animaatiokilpailuun ja voitin! Palkinnoksi minulle lähetettiin:



Ei olisi voinut parempaan saumaan tullakaan! Ja siinä on kosketustoiminnot ja kaikki! Onneksi en pyytänyt synttärilahjaksi.

Tärkeimpiä hankintoja olisi vielä:
- kuulokemikrofoni
- vahva aurinkovoide
- lääkkeet! (särkyyn, mahatautiin, allergiaan, laktoosin estämiseen)
- hyvä shampoo ja hoitoaine
- hammasharja + tahna
- täydennystä vaatevarastoon
- käteistä ¥-muodossa

Tärkeimpiä selvitettäviä asioita olisivat:
- asunnon vuokra
- kuinka paljon käteistä mukaan
- ovatko vakuutukset viimein kunnossa
- miten korvataan Suomessa kesken jääneet kurssit
- suunnitelmat matkalle (missä käydään ja miten)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti